فروش كتوني
چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:23 :: نويسنده : ميكائيل

کفش دختر و پسرها در مکانهای مختلف + عکس www.taknaz.ir



نظرات شما عزیزان:

nazanin
ساعت17:50---9 تير 1391
صدای مرا بشنو…
من از درون کسی فریاد میزنم
که روزی خود را عاشق ترین میدانست
ولی اکنون در گوشه ای از دل تنگ دنیا
در زیر خروارها خاطره، آرامیده است،
من او هستم و او تنها دلی بود که میشناختم


nazanin
ساعت17:49---9 تير 1391
صدای مرا بشنو…
من از درون کسی فریاد میزنم
که روزی خود را عاشق ترین میدانست
ولی اکنون در گوشه ای از دل تنگ دنیا
در زیر خروارها خاطره، آرامیده است،
من او هستم و او تنها دلی بود که میشناختم


علی و فاطی
ساعت18:37---23 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز!
ما شما رو لینک کردیم،شما هم ما رو بلینک و به ما خبر بده...
یادت نره ها................


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فروش كتوني و آدرس adidasshoes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 690
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2